Search This Blog

Wednesday 24 February 2016

INGIN TAMPIL YAKIN, SELESA & MEMPESONA DIHARI RAYA

INGIN TAMPIL YAKIN, SELESA & MEMPESONA DIHARI RAYA
jom alami kepuasan kepuasan pemakaian, kini kami tampilkan pelbagai koleksi paling HOT pilihan ramai paling laku keras. khas untuk anda
KOLEKSI BAJU KURUNG MODEN
KOLEKSI JUBAH NURSING
KOLEKSI JUBAH DOKOH
DAN BANYAK LAGI
LAWATI KAMI DAN ODER SEKARANG
DAPATKAN TAWARAN HARGA PROMOSI SEKARANG STOK ADALAH TERHAD
UNTUK ODER / MAKLUMAT LANJUT
SILA TAIP'' no kod '' dan SMS/ WhatsApp KE 016 7632671
SILA TAIP'' no kod '' dan SMS/ WhatsApp KE 016 763267













TIP PEMILIHAN PAKAIAN MEGIKUT BENTUK BADAN 

Badan gempal dan tinggi
bagi anda yang berbadan seperti ini sesuai menggayakan baju berwarna gelap seperti hitam, coklat gelap, biru gelap, hijau gelap kerana warna-warna ini mampu membuatkan anda kelihatan lebeh  langsing. Jika ingin bergaya dengan baju bercorak, pilih corak bunga-bunga kecil. Elakkan memakai pakaian warna terlalu terang dan corak bunga yang besar kerana ia akan menyerlahkan kegempalan anda.
 
Badan kurus dan rendah

Jika anda termasuk golongan ini, serlahkan penampilan anda dengan menggayakan warna baju yang lebih cerah dan corak bunga yang sedikit besar. Corak garis menegak sesuai dipakai supaya anda nampak lebih tinggi. Lengkapkan penampilan anda dengan memakai kasut tinggi wedges, ia mampu membantu menambahkan ketinggian anda.

Badan kurus dan tinggi
Bagi individu yang berbadan kurus dan tinggi, anda sesuai memakai warna cerah seperti merah jambu, merah, kuning, oren, hijau, biru muda dan coklat serta boleh juga menggayakan corak melintang dan bunga baju yang besar supaya mengurangkan anda dilihat terlalu kurus. Corak melintang dan besar mampu memberi gambaran bahawa anda lebih berisi.

Untuk mengetahui jenis pakaian apa yang tepat, anda perlu ketahui dahulu bentuk tubuh anda kategori yang mana. Pada umumnya bentuk tubuh wanita terdiri daripada 4 jenis iaitu :-

No comments:

Post a Comment